Activitats 2022
2022: UN ANY, QUATRE ANIVERSARIS
2022 és un any molt especial per a l'Associació de la Guitarra de Badalona perquè és el nostre 10è Aniversari i ho volem celebrar commemorant tres aniversaris més que coincideixen enguany: els de tres lutiers històrics, autèntics referents en el món de la guitarra: Romanillos, Fleta y Enrique García
Per a cadascun d'ells estem preparant un acte d'homenatge que celebrarem a Badalona, que inclourà una conferència - col·loqui sobre la seva figura i un concert, interpretat amb una guitarra original construïda per ells.
Aquí pots consultar la informació i el programa d'aquests actes. Alguns encara s'estan definint, de manera que algun detall pot canviar. Per això aquestes pàgines aniran actualitzant-se durant les properes setmanes.
DATA: DISSABTE 11 JUNY 2022
HORA: 19:00 h
LLOC: NAU3 - L'Escorxador, Badalona.
ENTRADA: Lliure
DATA: 16 juliol 2022 (a confirmar)
HORA: 19:00 h
LLOC: A Badalona (el lloc concret es comunicarà próximament)
ENTRADA LLIURE
DATA: DISSABTE 5 NOVEMBRE 2022
(Pendent de confirmació)
HORA: 19:00 h
LLOC: A Badalona (el lloc es comunicarà pròximament)
ENTRADA LLIURE